Motiv fra Borre

Vi ønsker å leve et liv hvor troen er en naturlig del av den vi er og der vi er; med venner og familie, på skole, jobb og fritid. Alt henger sammen. Som kirke har vi noen møtepunkter hvor vi samles også. De er:

Gudstjeneste

Vi har gudstjeneste i Ferjegata 11 annenhver søndag (oddetallsuker). Vi starter klokka 12.00, etter gudstjenesten er det kaffe og noe å bite i. For datoer og oversikt se i vår kalender, det hender vi varierer litt. Du kan også følge med på vår facebookside – der legger vi ut info om hva, hvor og når ting skjer. Vi annonserer også i Gjengangeren.

Inspirantene

Vi ønsker at alle barna skal bygge et sterkt fundament i troa si på Jesus. Derfor har vi egen samling for barna under deler av gudstjenesten. Gruppen deles ofte i to med alderstilpasset opplegg. For de minste barna er det fokus på å lære historiene fra bibelen, mens 10+ har et eget opplegg med mer samtale og spørsmål. Lek, musikk og kreativtivitet også med!

10+ og treffpunkt

En fredag i måneden samles tweens i Inspirekirken til mat, prat, samtale om Jesus og lek! Følg med på facebooksiden vår for aktuelle datoer.

Annenhver fredag vi med på Treffpunkt, som er et lavterskel tilbud for ungdommer i alderen 12-16 år. Det er et tverrkirkelig samarbeid med Den norske kirke og Kirka i stallen.

studenttreff

Vi arrangerer StudentTreff for studenter og unge voksne i Vestfold. Fellesskap og tro står i sentrum. Alle er hjertelig velkommen, uansett bakgrunn.

LIVSGRUPPER

Dette er mindre fellesskap i hjemmene der vi kan dele livet og troen i hverdagen. Du kan være med i blandet gruppe for par og single, mannsgruppe, damegruppe – det som passer best for deg/dere. Aldersspredninger er stor, så alder – ung eller gammel – er ingen hindring!

Les mer om hvordan livsgruppene kan gjennomføres

GUTTA PÅ TUR

Det handler om å gå på tur, tenne bål, grille og ha det hyggelig sammen! Lyst til å være med? Gutta på tur er for alle gutter/menn i alderen 18 til 99. Bli med! Info om turene legges ut som arrangement på Inspire kirkens facebookside.

POP-UP EVENTS

En gang i blant har noen lyst til å finne på noe sammen, og da gjør vi det! Om det er skitur, taco-kveld med spill, film eller strandutflukt.